Czy można wydrukować ulotkę albo katalog bez redagowania i projektowania? Oczywiście. Czy odniesie oczekiwany skutek? Z punktu widzenia drukarni – tak: wpływ na konto. Czy to efekt, na którym Państwa firmie szczególnie zależy?
Jeśli liczy się ROI, zwrot z inwestycji, przeliczalność sposobu dotarcia i treści na sprzedaż, zachęcamy do kontaktu. Omówimy wspólnie język Waszego klienta, jego sposób myślenia i podejmowania decyzji, dopasujemy komplikację i zakres treści. To z punktu widzenia docelowego wykorzystania marketingu efektywnościowego oznacza redakcja. Przerobimy tekst, aby przekaz był komplementarny na papierze i w internecie, każda z tych form wymaga nieco innego podejścia. Redagowane treści będą podobnie, co nie znaczy tak samo, korespondować z grafiką.
Dlatego Projekt jest rozwinięciem tego jak widzi i angażuje się Wasz klient.
Ostatnim etapem jest druk. Proszę spytać nas o koszty produkcyjne, będziecie Państwo zaskoczeni, jak atrakcyjne są nasze ceny, dzięki łączeniu zleceń i wynegocjowanym specjalnym warunkom.
Na podstronie Przykłady zobaczą Państwo niektóre nasze wdrożenia.
Zapraszamy do kontaktu. Chętnie skonsultujemy bezpłatnie Państwa założenia, porozmawiamy o możliwych ścieżkach dotarcia do odbiorcy i przekonania go, wycenimy dowolne prace.