Przebudowa strony www lub stworzenie nowej to dobra chwila, aby zastanowić się nad docelowym modelem – później trudniej o większe zmiany bez utraty pozycji w wynikach wyszukiwania. Warto od razu zrobić ją w wersji na komputery i na smartfony w sposób przyjazny dla wyszukiwarki. Jeśli strona będzie zapleczem sklepu internetowego (E-commerce) warto o tym wiedzieć wcześniej. Obecnie wszystkie serwisy (i strony www) budujemy responsywnie  – poprawnie działają na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach i smartfonach, z dostępem do samodzielnej zmiany treści w systemie CMS. Zapewniamy szkolenie użytkownikom systemu i wsparcie.

  • Analiza stron www, audyt pod kątem SEO, to raport z rekomendacjami, który wskazuje miejsca i treści wymagające zmiany. Naniesione poprawki spowodują, że Google wyświetli Państwa stronę lub sklep na wyższej pozycji, a Państwa serwis przyjazny wobec nowego algorytmu wyszukiwarki będzie odpowiadał na większą ilość słów kluczowych (fraz), w tym takich, które są słowami długiego ogona (np. drewniane drzwi harmonijkowe albo końcówka drążka kierowniczego). Zmiany w strukturze strony po optymalizacji spowodują też, że Państwa witryna lub sklep będą łatwiejsze do pozycjonowania we frazach, na które jest silna konkurencja.

Typowy raport odnosi się do następujących pozycji:

  • tytuł,
  • opis strony i podstron,
  • znaczniki h1 i kolejne,
  • linkowanie wewnątrz serwisu i na zewnątrz,
  • opcją jest widoczność na główne słowa kluczowe.
  • Wsparcie budowy i zarządzanie marketingiem sklepu internetowego

Następnym krokiem może być usługa pozycjonowania serwisu, często nazywana pozycjonowaniem SEO w wyszukiwarkach. Jej celem jest przesunięcie Państwa strony na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania na ważne frazy. To zabiegi czasochłonne, więc w przypadku szybkiej potrzeby zbudowania zapytań klientów sugerujemy uruchomienie kampanii Google AdWords lub promocji na facebooku.

Warto o tym porozmawiać? Zadzwoń: 323-760-200